Språk:
Svenska
English
Contains information about title and source of a journal
Källa:
Under ytan, vid ytan och ovanför ytan : analys av tanken bakom tre läromedel i slöjd [951-765-278-X] Porko Hudd, Mia
år:2005
Contains list of services for current record
Basic services
Bibliotekskatalogen / Library catalogue
LIBRIS
Vill du beställa en artikelkopia?
Beställ här
Rapportera ett problem/ Report a problem
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
1.
Johansson, M.
Materiella och immateriella resurser– hÃ¥llbar utveckling i och genom slöjd.
Nordic studies in education
39.03 (2019): 214-227.
2.
Koch, E.
Hållbar utveckling och lärande i slöjd.
Nordic studies in education
39.03 (2019): 185-197.
3.
Johansson, M.
Vad är tillräckligt mjukt? – kulturell socialisering och lärande i skolans slöjdpraktik: FORMakademisk, Designdialoger.
Formakademisk
2.1 (2009).
4.
Andersson, J.
Kommunikation och lärande i slöjdverkstaden.
Techne Series : Research in Sloyd Education and Craft Science A
23.2 (2016): 80-98.
5.
Vannestål, Maria E.
Att ta in världen i klassrummet - om digital teknik i språkundervisningen.
Norsk pedagogisk tidsskrift
96.02 (2012): 100-112.
6.
Camill, P.
Watch Your Step: The Impacts of Personal Consumption on the Environment.
Journal of college science teaching
32.1 (2002): 29-35.
7.
Brodin, J.
Informations- och kommunikationsteknik (IKT) som ett specialpedagogiskt verktyg.
Nordisk tidsskrift for spesialpedagogikk
81.03 (2003): 129-143.
8.
CHAPMAN, E.
Slöjd.
Science
9.215 (1887): 269-273.
9.
Wedin, Å.
Klassrumsinteraktion i de tidiga skolåren: flerspråkiga elever i skolans språkliga vardag.
Nordic studies in education
31.3 (2011): 210-225.
10.
Scheller, Christina O.
Barn och barndom i Nätskugga.
Nordic studies in education
35.01 (2015): 37-50.
Visa fler…
Visa färre…
Submit citation export
© 2024 SFX by Ex Libris Inc. |
Cookie Policy
CrossRef
Aktiverad