ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: The Organic Globalizer: The Political Development of Hip-Hop and the Prospects for Global Transformation.
Källa:

New political science [0739-3148] Malone, Christopher år:2010 vol:32 iss:4 sidor:531 -545

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. McLeod, K. Authenticity within hip-hop and other cultures threatened with assimilation. Journal of communication 49.4: 134-150. Länk till SFX för denna post
  2. Rodriquez, J. Color-Blind Ideology and the Cultural Appropriation of Hip-Hop. Journal of contemporary ethnography 35.6 (2007): 645-668. Länk till SFX för denna post
  3. Goodale, M. Reclaiming modernity: Indigenous cosmopolitanism and the coming of the second revolution in Bolivia. American ethnologist 33.4 (2006): 634-649. Länk till SFX för denna post
  4. Myer, L. From Independent to Corporate: A Political Economic Analysis of Rap "Billboard" Toppers. Popular music and society 30.2 (2007): 137-148. Länk till SFX för denna post
  5. Riley, Alexander, A. The Rebirth of Tragedy out of the Spirit of Hip Hop: A Cultural Sociology of Gangsta Rap Music. Journal of youth studies 8.3 (2005): 297-311. Länk till SFX för denna post
  6. Clay, A. Keepin' it real - Black youth, hip-hop culture, and Black identity. The American behavioral scientist 46.10 (2003): 1346-1358. Länk till SFX för denna post
  7. Young, -. Profound Offense and Cultural Appropriation. The Journal of aesthetics and art criticism 63.2 (2005): 135-46. Länk till SFX för denna post
  8. Hess, M. Hip-Hop Realness and the White Performer. Critical studies in mass communication 22.5 (2006): 372-389. Länk till SFX för denna post
  9. LUCERO, Jose Antonio A. Representing" Real Indians": The Challenges of Indigenous Authenticity and Strategic Constructivism in Ecuador and Bolivia. Latin American research review 41.2 (2006): 31-56. Länk till SFX för denna post
  10. Spiegler, M. Marketing street culture: bringing hip-hop style to the mainstream. American demographics 18.11 (1996): 28-34. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad