ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Reinforcement Learning for Adaptive Dialogue Systems [3-642-43984-5; 1-283-47772-6] Rieser, Verena

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lasagabaster, D. Motivation and foreign language learning : from theory to practice. , 2014. Länk till SFX för denna post
  2. Minker, A. Towards Adaptive Spoken Dialog Systems. , 2013. Länk till SFX för denna post
  3. Harper, R. Texture : Human Expression in the Age of Communications Overload. , 2010. Länk till SFX för denna post
  4. Minker, W. Spoken Multimodal Human-Computer Dialogue in Mobile Environments. , 2005. Länk till SFX för denna post
  5. Hood, C. Requirements Management: The Interface Between Requirements Development and All Other Systems Engineering Processes. Requirements Management. , 2008. Länk till SFX för denna post
  6. Ushioda, E. International Perspectives on Motivation. , 2013. Länk till SFX för denna post
  7. Dörnyei, Z. Motivation, Language Identity and the L2 Self. Motivation, language identity and the L2 self : Second language acquisition. , 2009. Länk till SFX för denna post
  8. Sakiroglu, B. Language Learning Motivation of Turkish Tertiary Level EFL Students. Procedia: social & behavioral sciences 46 (2012): 3215-3219. Länk till SFX för denna post
  9. ERLER, L. Decoding Ability in French as a Foreign Language and Language Learning Motivation. The Modern language journal 95.4 (2011): 496-518. Länk till SFX för denna post
  10. Guilloteaux, MJ J. Motivating language learners: A classroom-oriented investigation of the effects of motivational strategies on student motivation. TESOL Quarterly 42.1 (2008): 55-77. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad