ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Understanding attributions of corporate social responsibility.(Report)
Källa:

Academy of Management Review [0363-7425] Lange, Donald år:2012 vol:37 iss:2 sidor:300 -326

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Zahra, Michael A. Corporate social responsibility and organizational effectiveness: A multivariate approach. Journal of business ethics 6.6 (1987): 459-467. Länk till SFX för denna post
  2. Becchetti, L. Corporate social responsibility and shareholder's value. Journal of business research 65.11: 1628-1635. Länk till SFX för denna post
  3. Hildebrand, Sankar D. Corporate social responsibility: a corporate marketing perspective. European Journal of Marketing 45.9/10: 2-2. Länk till SFX för denna post
  4. Kemper, J. Competition-motivated corporate social responsibility. Journal of business research 66.10 (2013): 1954-1963. Länk till SFX för denna post
  5. Hung, H. Directors’ Roles in Corporate Social Responsibility: A Stakeholder Perspective. Journal of business ethics 103.3 (2011): 385-402. Länk till SFX för denna post
  6. Swaen, V. Corporate Social Responsibility. International journal of management reviews 12.1 (2010): 1-7. Länk till SFX för denna post
  7. Windsor, D. Corporate social responsibility and irresponsibility: A positive theory approach. Journal of business research 66.10 (2013): 1937-1944. Länk till SFX för denna post
  8. Mellahi, K. Market Orientation, Corporate Social Responsibility, and Business Performance. Journal of business ethics 99.3 (2011): 307-324. Länk till SFX för denna post
  9. Zyglidopoulos, Donald C. Does media attention drive corporate social responsibility? Journal of business research 65.11 (2011): 1622-1627. Länk till SFX för denna post
  10. Lars Isaksson, L. Corporate social responsibility: Why bother? Organizational dynamics 43.1 (2013): 64-72. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad