ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Advertising and welfare.
Källa:

The Bell Journal of Economics [0361-915X] Dixit, Avinash vol:9 iss:1 sidor:1 -17

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Grossman, Gene M M. Informative Advertising with Differentiated Products. The Review of economic studies 51.1 (1984): 63-81. Länk till SFX för denna post
  2. Butters, G. Equilibrium Distributions of Sales and Advertising Prices. The Review of economic studies 44.3 (1977): 465-91. Länk till SFX för denna post
  3. Milgrom, P. Price and Advertising Signals of Product Quality. The journal of political economy 94.4 (1986): 796-821. Länk till SFX för denna post
  4. Dixit, A. Advertising and Welfare: Another Reply. Bell journal of economics 11.2 (1980): 753-54. Länk till SFX för denna post
  5. Fisher, Franklin M M. Advertising and Welfare: Comment. Bell journal of economics 10.2 (1979): 726-727. Länk till SFX för denna post
  6. Kwoka Jr, John E. Advertising and the Price and Quality of Optometric Services. The American economic review 74.1 (1984): 211-216. Länk till SFX för denna post
  7. Ackerberg, Daniel A. Empirically Distinguishing Informative and Prestige Effects of Advertising. The Rand journal of economics 32.2 (2001): 316-333. Länk till SFX för denna post
  8. Klein, B. The Role of Market Forces in Assuring Contractual Performance. The journal of political economy 89.4 (1981): 615-41. Länk till SFX för denna post
  9. Nelson, P. Advertising as Information. The journal of political economy 82.4 (1974): 729-754. Länk till SFX för denna post
  10. Becker, Gary S. A Simple Theory of Advertising as a Good or Bad. The Quarterly journal of economics 108.4 (1993): 941-964. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad