ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Building strong brands
Källa:

Brandweek [1064-4318] Aaker, David år:1995 vol:36 iss:37 sidor:28 -32

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Aaker, Susan A. Measuring brand equity across products and markets. California management review 38.3 (1996): 102-120. Länk till SFX för denna post
  2. Keller, Kevin Lane L. Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity. The Journal of marketing 57.1 (1993): 1-22. Länk till SFX för denna post
  3. Aaker, David A A. The value of brand equity. The Journal of business strategy 13.4 (1992): 27-32. Länk till SFX för denna post
  4. Wood, L. Brands and brand equity: definition and management. Management Decision 38.9 (2000): 662-669. Länk till SFX för denna post
  5. Lassar, W. Measuring customer-based brand equity. The journal of consumer marketing 12.4 (1995): 11-19. Länk till SFX för denna post
  6. Aaker, Jennifer L. Dimensions of Brand Personality. Journal of Marketing Research 34.3 (1997): 347-356. Länk till SFX för denna post
  7. Sylvia von, W. Multi-sensory sculpting (MSS): Eliciting embodied brand knowledge via multi-sensory metaphors. Journal of business research 66.9 (2012): 1325-1331. Länk till SFX för denna post
  8. Keller, K.L. L. Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge. The Journal of consumer research 29.4 (2003): 595-600. Länk till SFX för denna post
  9. Washburn, Judith H. Brand Alliance and Customer-Based Brand-Equity Effects. Psychology & marketing 21.7 (2004): 487-508. Länk till SFX för denna post
  10. Yoo, B. An Examination of Selected Marketing Mix Elements and Brand Equity. Journal of the Academy of Marketing Science 28.2 (2000): 195-211. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad