ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Design Justice : Community-Led Practices to Build the Worlds We Need
Källa:

Design Justice [0-262-04345-9; 0-262-35687-2] Costanza Chock, Sasha

år:2020
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Jakobsson, A. Sociokulturella perspektiv på lärande och utveckling : lärande som begreppsmässig precisering och koordinering. Pedagogisk forskning i Sverige 17.2-4 (2012): 152-170. Länk till SFX för denna post
  2. Solarski, C. Front Matter. Interactive Stories and Video Game Art : A Storytelling Framework for Game Design. , 2017. Länk till SFX för denna post
  3. Costanza-Chock, S. Out of the Shadows, into the Streets! : Transmedia Organizing and the Immigrant Rights Movement. , 2014. Länk till SFX för denna post
  4. Mercer, N. Explaining the dialogic processes of teaching and learning: The value and potential of sociocultural theory. Learning, Culture and Social Interaction 1.1 (2012): 12-21. Länk till SFX för denna post
  5. Larsson, S. Om kvalitet i kvalitativa studier. Nordic studies in education 25.01 (2005): 16-35. Länk till SFX för denna post
  6. Larsson, S. Om kvalitet i kvalitativa studier. Nordisk pedagogik 4.4: 9-35. Länk till SFX för denna post
  7. Tegtmejer, T. ADHD in the Interactional Context of Children's Cultures. A sociocultural critique of the individualizing gaze of the diagnosis. Learning, culture and social interaction. 17: 79-89. Länk till SFX för denna post
  8. Nordberg, A. Support of language and communication in the ‘Tambour situation’ in Swedish preschools. Early Child Development and Care 191.5 (2019): 1-14. Länk till SFX för denna post
  9. Gómez, A. New Developments in Mixed Methods With Vulnerable Groups. Journal of mixed methods research 8.3 (2014): 317-320. Länk till SFX för denna post
  10. Thoms, J. Classroom discourse in foreign language classrooms: a review of the literature. Foreign Language Annals 45.s1 (2012): 8-27. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad