ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: The interplay of beauty, goodness, and usability in interactive products
Källa:

Human - Computer Interaction [0737-0024] Hassenzahl, Marc år:2004 vol:19 iss:4 sidor:319 -349

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lavie, T. Assessing dimensions of perceived visual aesthetics of web sites. International journal of human-computer studies 60.3 (2004): 269-298. Länk till SFX för denna post
  2. Hassenzahl, M. The Effect of Perceived Hedonic Quality on Product Appealingness. International journal of human-computer interaction 13.4 (2001): 481-499. Länk till SFX för denna post
  3. Lindgaard, G. Attention web designers: You have 50 milliseconds to make a good first impression! Behaviour & information technology 25.2 (2006): 115-126. Länk till SFX för denna post
  4. Hassenzahl, M. The Inference of Perceived Usability From Beauty. Human-computer interaction 25.3 (2010): 235-260. Länk till SFX för denna post
  5. Hassenzahl, M. User experience – a research agenda. Behaviour & information technology 25.2 (2006): 91-97. Länk till SFX för denna post
  6. Hassenzahl, M. Needs, affect, and interactive products - Facets of user experience. Interacting with computers 22.5 (2010): 353-362. Länk till SFX för denna post
  7. Hornbćk, K. Current practice in measuring usability: Challenges to usability studies and research. International journal of human-computer studies 64.2 (2006): 79-102. Länk till SFX för denna post
  8. Aviezer, H. Body cues, not facial expressions, discriminate between intense positive and negative emotions. Science 338.6111 (2012): 1225-1229. Länk till SFX för denna post
  9. Murphy, E. Virtual first impressions. The Journal of school nursing 21.2 (2005): 122-124. Länk till SFX för denna post
  10. Bechara, A. The somatic marker hypothesis: A neural theory of economic decision. Games and economic behavior 52.2 (2005): 336-372. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad