ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Relationship marketing
Källa:

Marketing; London [0025-3650] Shearman, Sarah år:2011 sidor:22 -23

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Gaurav, K. Relationship Marketing. Vidwat - the Indian journal of management 4.1 (2011): 40-41. Länk till SFX för denna post
  2. Veloutsou, C. Relationship marketing. European Journal of Marketing 36.4 (2002): 433-449. Länk till SFX för denna post
  3. Anonymous. Professional Safety 47.10 (2002): 16-16. Länk till SFX för denna post
  4. Palmer, A. The future of relationship marketing. Journal of Relationship Marketing 4.3 (2006): 1-10. Länk till SFX för denna post
  5. Bagwell, K. An Economic Theory of GATT. The American economic review 89.1 (1999): 215-248. Länk till SFX för denna post
  6. Raggio, Randle D. Gratitude in relationship marketing. European Journal of Marketing 48.1/2 (2014): 2-24. Länk till SFX för denna post
  7. La Rocca, A. Initial relationship development in new business ventures. Industrial marketing management 42.7 (2013): 1025-1032. Länk till SFX för denna post
  8. Jones, Stephanie T. Exploring consumers’ attitude towards relationship marketing. The Journal of Services Marketing 29.3 (2015): 188-199. Länk till SFX för denna post
  9. Tzokas, N. Competitive advantage, knowledge and relationship marketing: where, what and how? The journal of business & industrial marketing 19.2 (2004): 124-135. Länk till SFX för denna post
  10. Ehrlich, E. Relationship Marketing. : Bloomberg Press, 2012.: 145-156. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad