ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Strategic marketing audit in business management Стратегический маркетинговый аудит в управлении предприятием
Källa:

Problemi Ekonomiki [2222-0712] Natalya, Yalovega år:2011 iss:4 sidor:87 -90

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lipnicka, D. Marketing Audit and Factors Influencing Its Use in Practice of Companies (From an Expert Point of View). Journal of Competitiveness 5.4 (2013): 26-42. Länk till SFX för denna post
  2. Berry, Leonard L. A Framework for Conducting a Services Marketing Audit. Journal of the Academy of Marketing Science 19.3 (1991): 255-268. Länk till SFX för denna post
  3. Al Fahad, A. Marketing Audit A Systematic and Comprehensive Marketing Examination. International Journal of Scientific & Technology Research 4.7 (2015): 215-221. Länk till SFX för denna post
  4. Radulescu, V. Strategic Marketing Planning Audit. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 02.11 (2012): 359-367. Länk till SFX för denna post
  5. Serbanica, D. THE ROLE OF MARKETING AUDIT IN EVALUATION SUSTAINABLE MARKETING PERFORMANCE IN ROMANIAN ORGANIZATIONS. Amfiteatru Economic 17.40 (2015): 1011-1021. Länk till SFX för denna post
  6. Vaňa, K. The Marketing Audit as a Method of the Evaluation of the Marketing Plan. Vedecké práce Materiálovotechnologickej fakulty Slovenskej technickej univerzity v Bratislave so sídlom v Trnave 20.Special Number (2012): 131-136. Länk till SFX för denna post
  7. Radulescu, V. Customer Analysis, Defining Component of Marketing Audit. Procedia: social & behavioral sciences 62.C (2012): 308-312. Länk till SFX för denna post
  8. Rothe, James T. The Marketing Audit: Five Decades Later. Journal of marketing theory and practice 5.3 (1997): 1-16. Länk till SFX för denna post
  9. Kotler, P. The Marketing Audit Comes of Age. Sloan management review 18.2 (1977): 25-62. Länk till SFX för denna post
  10. KOTLER, P. THE MARKETING AUDIT COMES OF AGE - REPRINT. Sloan management review 30.2 (1989): 49-62. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad