ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Customer Analysis, Defining Component of Marketing Audit
Källa:

Procedia: social & behavioral sciences [1877-0428] Radulescu, Violeta år:2012 vol:62 iss:C sidor:308 -312

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Campbell, N C G G. Customer Analysis for Strategy Development in Industrial Markets. Strategic management journal 4.4 (1983): 369-380. Länk till SFX för denna post
  2. Radulescu, V. Strategic Marketing Planning Audit. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 02.11 (2012): 359-367. Länk till SFX för denna post
  3. Natalya, Y. Strategic marketing audit in business management Стратегический маркетинговый аудит в управлении предприятием. Problems of Economy .4 (2011): 87-90. Länk till SFX för denna post
  4. Reinhardt, R. Enabling disruptive innovations through the use of customer analysis methods. Review of managerial science 5.4 (2011): 291-307. Länk till SFX för denna post
  5. Rangone, A. A Resource-Based Approach to Strategy Analysis in Small-Medium Sized Enterprises. Small business economics 12.3 (1999): 233-48. Länk till SFX för denna post
  6. Ray, G. Capabilities, business processes, and competitive advantage: choosing the dependent variable in empirical tests of the resource-based view. Strategic management journal 25.1 (2004): 23-37. Länk till SFX för denna post
  7. Berry, Leonard L. A Framework for Conducting a Services Marketing Audit. Journal of the Academy of Marketing Science 19.3 (1991): 255-268. Länk till SFX för denna post
  8. Krapfel, Deborah E. A Strategic Approach to Managing Buyer-Seller Relationships. European journal of marketing 25.9 (1991): 22-37. Länk till SFX för denna post
  9. Keegan, Warren J. Strategic marketing planning: a twenty-first century perspective. International Marketing Review 21.1 (2004): 13-16. Länk till SFX för denna post
  10. Ashill, N. Strategic marketing planning: a grounded investigation. European Journal of Marketing 37.3/4 (2003): 430-460. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad