ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Paradox Management [3-319-94814-8; 3-319-94815-6] Heiberg Johansen, Jan

år:2019 sidor:1 -193
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Argote, L. Organization Learning: A Theoretical Framework. Organizational Learning : Creating, Retaining and Transferring Knowledge. : Springer US :, 2013.: 1-217. Länk till SFX för denna post
  2. Collinson, V. Organization Learning: A Theoretical Framework. Organizational learning: Improving learning, teaching, and leading in school systems. , 2007.: 1-239. Länk till SFX för denna post
  3. Argote, L. Organizational learning: Creating, retaining and transferring knowledge. , 2013.: 1-217. Länk till SFX för denna post
  4. Minnaert, A. Het pedagogisch quotiënt. , 2009. Länk till SFX för denna post
  5. Lant, T. Organizational learning: Creating, retaining, and transferring knowledge. Administrative Science Quarterly 45.3 (2000): 622-625. Länk till SFX för denna post
  6. Miller, George A. The cognitive revolution: A historical perspective. Trends in cognitive sciences 7.3: 141-144. Länk till SFX för denna post
  7. Watrin, Joao P. On Behaviorism in the Cognitive Revolution: Myth and Reactions. Review of general psychology 16.3 (2012): 269-282. Länk till SFX för denna post
  8. Sperry, Roger W. The impact and promise of the cognitive revolution. The American psychologist 48.8 (1993): 878-885. Länk till SFX för denna post
  9. van Lieshout, T. Pedagogische adviezen voor speciale kinderen. , 2009. Länk till SFX för denna post
  10. Gentner, D. Psychology in Cognitive Science: 1978-2038. Topics in Cognitive Science 2.3 (2010): 328-344. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad