ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Marketing implications for attractions
Källa:

Tourism Management [0261-5177] Middleton, Victor T.C. år:1989 vol:10 iss:3 sidor:229 -232

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Correia, A. Digital marketing technologies and new markets: from embryonic markets to digital marketing. Anatolia an international journal of tourism and hospitality 27.1 (2016): 1-3. Länk till SFX för denna post
  2. Jeffries, D. Marketing in travel and tourism. Tourism management 10.2 (1989): 174-176. Länk till SFX för denna post
  3. Kay, Pandora L. Marketing cultural attractions: understanding non-attendance and visitation barriers. Marketing Intelligence & Planning 27.6 (2009): 833-854. Länk till SFX för denna post
  4. Wanhill, S. Creating Themed Entertainment Attractions: A Nordic Perspective. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 2.2 (2002): 123-144. Länk till SFX för denna post
  5. Vittersř, J. Tourist experiences and attractions. Annals of Tourism Research 27.2 (2000): 432-450. Länk till SFX för denna post
  6. Jo Royle, Audrey o. The digital marketing skills gap: Developing a Digital Marketer Model for the communication industries. International journal of information management 34.2 (2014): 65-73. Länk till SFX för denna post
  7. Peter, S.H. Leeflang V. Challenges and solutions for marketing in a digital era. European management journal 32.1 (2014): 1-12. Länk till SFX för denna post
  8. Goulding, C. The museum environment and the visitor experience. European Journal of Marketing 34.3/4 (2000): 261-278. Länk till SFX för denna post
  9. Gomez-Jacinto, L. A model of tourism experience and attitude change. Annals of tourism research 26.4 (1999): 1024-1027. Länk till SFX för denna post
  10. Quan, S. Towards a structural model of the tourist experience: an illustration from food experiences in tourism. Tourism management 25.3 (2004): 297-305. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad