ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Handbook of Industrial Organization
Källa:

Handbook of Industrial Organization [0-444-82435-9; 1-281-03454-1] Schmalensee, Richard

år:2007
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Grossman, Gene M M. Informative Advertising with Differentiated Products. The Review of economic studies 51.1 (1984): 63-81. Länk till SFX för denna post
  2. Klein, B. The Role of Market Forces in Assuring Contractual Performance. The journal of political economy 89.4 (1981): 615-41. Länk till SFX för denna post
  3. Dixit, A. Advertising and welfare. Bell journal of economics 9.1: 1-17. Länk till SFX för denna post
  4. Fabbro, F. Antitrust Policy: A Century of Economic and Legal Thinking. The journal of economic perspectives 14.1 (2000): 43-60. Länk till SFX för denna post
  5. Williamson, Oliver E. The mechanisms of governance. The Mechanisms of Governance. , 1996. Länk till SFX för denna post
  6. Rees, R. Collusive Equilibrium in the Great Salt Duopoly. The economic journal 103.419 (1993): 833-848. Länk till SFX för denna post
  7. Milgrom, P. Price and Advertising Signals of Product Quality. The journal of political economy 94.4 (1986): 796-821. Länk till SFX för denna post
  8. Ivaldi, Marc, M. Quantifying the Effects from Horizontal Mergers in European Competition Policy. International journal of industrial organization 23.9-10: 669-91. Länk till SFX för denna post
  9. Butters, G. Equilibrium Distributions of Sales and Advertising Prices. The Review of economic studies 44.3 (1977): 465-91. Länk till SFX för denna post
  10. Rees, R. Tacit Collusion. Oxford review of economic policy 9.2 (1993): 27-40. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad