ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: When Data Creates Competitive Advantage.
Källa:

Harvard Business Review [0017-8012] Hagiu, Andrei vol:98 iss:1 sidor:94 -102

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. BOUDREAU, KEVIN J. How to Manage Outside Innovation. MIT Sloan Management Review 50.4 (2009): 69-76. Länk till SFX för denna post
  2. Fountain, T. Building the AI-Powered Organization Technology isn't the biggest challenge, Culture is. Harvard business review 97.4 (2019): 62-. Länk till SFX för denna post
  3. Mazzei, Matthew J. Big data dreams: A framework for corporate strategy. Business horizons 60.3 (2017): 405-414. Länk till SFX för denna post
  4. Sull, Donald N. Closing the Gap Between Strategy and Execution. MIT Sloan management review 48.4 (2007): 30-38. Länk till SFX för denna post
  5. Davenport, T.H. H. How to design smart business experiments. Strategic direction 25.8 (2009). Länk till SFX för denna post
  6. Chesbrough, H. A Fad or a Phenomenon?: The Adoption of Open Innovation Practices in Large Firms. Research technology management 57.2 (2014): 16-25. Länk till SFX för denna post
  7. SIMANIS, E. Innovation From The Inside Out. MIT Sloan Management Review 50.4 (2009): 77-86. Länk till SFX för denna post
  8. Mankins, M. TURNING GREAT STRATEGY INTO GREAT PERFORMANCE. Harvard business review 83.7,8 (2005): 64-72. Länk till SFX för denna post
  9. Agrawal, A. What to Expect From Artificial Intelligence. MIT Sloan Management Review 58.3 (2017): 23-26. Länk till SFX för denna post
  10. Davenport, H. How to Design Smart Business Experiments. Harvard business review 87.2 (2009): 68-76. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad