ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Applications of structural equation modeling in marketing and consumer research: A review
Källa:

International Journal of Research in Marketing [0167-8116] Homburg, Christian år:1996 vol:13 iss:2 sidor:139 -161

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Steenkamp, Jan-Benedict M. On the use of structural equation models for marketing modeling. International journal of research in marketing 17.2-3 (2000): 195-202. Länk till SFX för denna post
  2. Anderson, J.C., James C. Structural Equation Modeling in Practice: A Review and Recommended Two-Step Approach. Psychological bulletin 103.3 (1988): 411-423. Länk till SFX för denna post
  3. Hansen, T. Understanding Trust in Financial Services: The Influence of Financial Healthiness, Knowledge, and Satisfaction. Journal of service research 15.3 (2012): 280-295. Länk till SFX för denna post
  4. Hair, Joe F. An assessment of the use of partial least squares structural equation modeling in marketing research. Journal of the Academy of Marketing Science 40.3 (2011): 414-433. Länk till SFX för denna post
  5. Shewhart, Walter A. Structural Equations with Latent Variables. : Wiley, 2012.: 90-140. Länk till SFX för denna post
  6. Gerbing, James W. An Updated Paradigm for Scale Development Incorporating Unidimensionality and Its Assessment. Journal of marketing research 25.2 (1988): 186-192. Länk till SFX för denna post
  7. Chin, Wynne W. W. Issues and Opinion on Structural Equation Modeling. MIS quarterly 22.1 (1998): 1-1. Länk till SFX för denna post
  8. Bagozzi, Richard P. On the Evaluation of Structural Equation Models. Journal of the Academy of Marketing Science 16.1 (1988): 74-94. Länk till SFX för denna post
  9. Fornell, C. Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of Marketing Research 18.1 (1981): 39-50. Länk till SFX för denna post
  10. Hansen, T. The Moderating Influence of Broad-Scope Trust on Customer-Seller Relationships. Psychology & marketing 29.5 (2012): 350-364. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad