ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Relationship Marketing [0-273-73778-3; 1-283-17328-X] EGAN, JOHN

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Grönroos, C. The relationship marketing process: communication, interaction, dialogue, value. The journal of business & industrial marketing 19.2 (2004): 99-113. Länk till SFX för denna post
  2. Pitt, Pierre R. F. The Internet and the Birth of Real Consumer Power. Business horizons 45.4 (2002): 7-14. Länk till SFX för denna post
  3. John, M. The Past, Present and Future of Relationship Marketing. Journal of marketing management 22.1/2 (2006): 215-242. Länk till SFX för denna post
  4. Vaaland, Terje I. Exploring interorganizational conflict in complex projects. Industrial marketing management 32.2 (2003): 127-138. Länk till SFX för denna post
  5. Johnston, Wesley J. Expanding the marriage metaphor in understanding long-term business relationships. The journal of business & industrial marketing 21.7 (2006): 446-452. Länk till SFX för denna post
  6. Gronroos, C. From marketing mix to relationship marketing: towards a paradigm shift in marketing. Management Decision 32.2 (1994): 4-20. Länk till SFX för denna post
  7. Gr, C. Relationship Marketing: Challenges for the Organization. Journal of business research 46.3: 327-194. Länk till SFX för denna post
  8. Palmatier, W. Factors Influencing the Effectiveness of Relationship Marketing: A Meta-Analysis. The Journal of marketing 70.4 (2006): 1-153. Länk till SFX för denna post
  9. Morgan, Robert M. The commitment-trust theory of relationship marketing. The Journal of marketing 58.3 (1994): 20-38. Länk till SFX för denna post
  10. Duncan, T. A Communication-Based Marketing Model for Managing Relationships. The Journal of marketing 62.2 (1998): 1-13. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad