ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Rethinking Marketing.
Källa:

Harvard Business Review [0017-8012] Bhalla, Gaurav år:2010 vol:88 iss:1 sidor:94 -101

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Vargo, Stephen L., L. Evolving to a New Dominant Logic for Marketing. The Journal of marketing 68.1 (2004): 1-17. Länk till SFX för denna post
  2. Ofek, E. Are You Ignoring Trends That Could Shake Up Your Business? Harvard business review 88.7/8 (2010): 124-131. Länk till SFX för denna post
  3. Jones, Thomas O. Why satisfied customers defect. Harvard business review 73.6 (1995): 88-99. Länk till SFX för denna post
  4. Inkpen, Andrew C. C. Learning and knowledge acquisition through international strategic alliances. The Academy of Management executive 12.4 (1998): 69-80. Länk till SFX för denna post
  5. van Raaij, Erik M. The implementation of a market orientation. European Journal of Marketing 42.11/12 (2008): 1265-1293. Länk till SFX för denna post
  6. Vargo, Stephen L. Service-dominant logic: continuing the evolution. Journal of the Academy of Marketing Science 36.1 (2008): 1-10. Länk till SFX för denna post
  7. Brown, Terrence E. Seeking funding in order to sell: Crowdfunding as a marketing tool. Business horizons 60.2 (2016): 189-195. Länk till SFX för denna post
  8. Bitner, Mary J. Servicescapes: The Impact of Physical Surroundings on Customers and Employees. The Journal of marketing 56.2 (1992): 57-71. Länk till SFX för denna post
  9. Straker, K. Designing an emotional strategy: Strengthening digital channel engagements. Business horizons 59.3 (2016): 339-346. Länk till SFX för denna post
  10. Vargo, Stephen L. The Four Service Marketing Myths. Journal of service research 6.4 (2004): 324-335. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad