ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Backyard Botany: Using GPS Technology in the Science Classroom.
Källa:

American Biology Teacher [0002-7685] March, Kathryn år:2012 vol:74 iss:3 sidor:172 -177

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Goyal, S. E-Learning. Scientific Journal of Pure and Applied Sciences 1.3 (2013): 130-132. Länk till SFX för denna post
  2. Heilbronner, N. Think instruments, think apps: using app-based technology in the science classroom. Science Scope 37.9 (2014): 42-49. Länk till SFX för denna post
  3. Ismaili, J. Mobile learning as alternative to assistive technology devices for special needs students. Education and Information Technologies 22.3 (2016): 883-899. Länk till SFX för denna post
  4. Georgette Yakman, G. Exploring the Exemplary STEAM Education in the U.S. as a Practical Educational Framework for Korea. 한국과학교육학회지 32.6 (2012): 1072-1086. Länk till SFX för denna post
  5. Zucker, Andrew A. Learning Science in Grades 3–8 Using Probeware and Computers: Findings from the TEEMSS II Project. Journal of Science Education and Technology 17.1 (2008): 42-48. Länk till SFX för denna post
  6. Balkrishna, Kamatkar A. E-Learning. Indian Streams Research Journal II.VIII (2012): 1274-1274. Länk till SFX för denna post
  7. AL SALAIMEH, S. E-learning. Leonardo Journal of Practices and Technologies 5.9 (2006): 1-4. Länk till SFX för denna post
  8. Buzzi, M. E-learning. Länk till SFX för denna post
  9. Kennedy, G. E-learning. Computer law and security report 18.2 (2002): 91-8. Länk till SFX för denna post
  10. Bozalek, V. E-learning. International social work 52.2 (2009): 235-246. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad