ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Brand Management Through Narrowing the Gap Between Brand Identity and Brand Reputation
Källa:

Journal of Marketing Management [0267-257X] de Chernatony, Leslie år:1999 vol:15 iss:1-3 sidor:157 -180

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Nandan, S. An exploration of the brand identity-brand image linkage: A communications perspective. The Journal of Brand Management 12.4 (2005): 264-278. Länk till SFX för denna post
  2. Balmer, John T. Corporate brands: what are they? What of them? European Journal of Marketing 37.7 (2003): 972-97. Länk till SFX för denna post
  3. Burmann, C. Building brand commitment: A behavioural approach to internal brand management. The Journal of Brand Management 12.4 (2005): 279-300. Länk till SFX för denna post
  4. Janonis, V. Relationship of Brand Identity and Image. Inžinerinė ekonomika 51.1 (2007): 69-79. Länk till SFX för denna post
  5. Catherine, V. Can brand identity predict brand extensions' success or failure? The Journal of product & brand management 20.3 (2011): 216-227. Länk till SFX för denna post
  6. Balmer, SA T. Corporate marketing: Integrating corporate identity, corporate branding, corporate communications, corporate image and corporate reputation. European Journal of Marketing 40.7/8 (2006): 730-741. Länk till SFX för denna post
  7. Harris, L. Corporate branding and corporate brand performance. European journal of marketing 35.3 (2001): 441-4. Länk till SFX för denna post
  8. Hatch, Mary Jo J. Bringing the corporation into corporate branding. European journal of marketing 37.7 (2003): 1041-1064. Länk till SFX för denna post
  9. Tybout, A. Three questions you need to ask about your brand. Harvard business review 80.9 (2002): 80-6. Länk till SFX för denna post
  10. Knox, S. The six conventions of corporate branding. European journal of marketing 37.7 (2003): 998-1016. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad