ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Enabling disruptive innovations through the use of customer analysis methods
Källa:

Review of Managerial Science [1863-6683] Reinhardt, Ronny år:2011 vol:5 iss:4 sidor:291 -307

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Campbell, N C G G. Customer Analysis for Strategy Development in Industrial Markets. Strategic management journal 4.4 (1983): 369-380. Länk till SFX för denna post
  2. Koen, Peter A. THE THREE FACES OF BUSINESS MODEL INNOVATION: CHALLENGES FOR ESTABLISHED FIRMS. Research technology management 54.3 (2011): 52-59. Länk till SFX för denna post
  3. Park, S. Opportunity recognition and product innovation in entrepreneurial hi-tech start-ups: a new perspective and supporting case study. Technovation 25.7 (2005): 739-752. Länk till SFX för denna post
  4. O'Connor, Gina Colarelli C. Opportunity Recognition and Breakthrough Innovation in Large Established Firms. California management review 43.2 (2001): 95-116. Länk till SFX för denna post
  5. Desarbo, Wayne S. Customer value analysis in a heterogeneous market. Strategic management journal 22.9 (2001): 845-857. Länk till SFX för denna post
  6. Keh, Hean Tat T. Opportunity Evaluation under Risky Conditions: The Cognitive Processes of Entrepreneurs. Entrepreneurship theory and practice 27.2 (2002): 125-148. Länk till SFX för denna post
  7. Casadesus-Masanell, R. How to Design a Winning Business Model. Harvard business review 89.1, 2 (2011): 100-107. Länk till SFX för denna post
  8. Chen, C. Overcoming organizational inertia to strengthen business model innovation. Journal of organizational change management 26.6 (2013): 977-1002. Länk till SFX för denna post
  9. Radulescu, V. Customer Analysis, Defining Component of Marketing Audit. Procedia: social & behavioral sciences 62.C (2012): 308-312. Länk till SFX för denna post
  10. Zott, C. Business Model Innovation: Creating Value In Times Of Change. Universia Business Review 23.23 (2009): 108-121. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad