ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: How to Take Your Company to the Global Market.
Källa:

Columbia Journal of World Business [0022-5428] Yip, George år:1988 vol:23 iss:4 sidor:37 -48

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
  Anmärkning:[Luckor]
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Arthur, W. Increasing Returns and the New World of Business. Harvard business review 74.4 (1996): 100-9. Länk till SFX för denna post
  2. Vignali, C. McDonald's:" think global, act local"-the marketing mix. British food journal 103.2 (2001): 97-111. Länk till SFX för denna post
  3. Zou, S. CONTRIBUTIONS TO INTERNATIONAL ADVERTISING RESEARCH: An Assessment of the Literature Between 1990 and 2002. Journal of advertising 34.1 (2005): 99-110. Länk till SFX för denna post
  4. Yip, George S S. Using Strategy to Change Your Business Model. Business strategy review 15.2 (2004): 17-24. Länk till SFX för denna post
  5. Zou, S. The GMS: A Broad Conceptualization of Global Marketing Strategy and Its Effect on Firm Performance. The Journal of marketing 66.4 (2002): 40-56. Länk till SFX för denna post
  6. Makino, S. Does country matter? Strategic management journal 25.10 (2004): 1027-1043. Länk till SFX för denna post
  7. Theodosiou, M. Standardization versus adaptation of international marketing strategy: an integrative assessment of the empirical research. International business review 12.2 (2003): 141-172. Länk till SFX för denna post
  8. Jain, Subhash C. C. Standardization of international marketing strategy: some research hypotheses. The Journal of marketing 53.1 (1989): 70-79. Länk till SFX för denna post
  9. Claudio, V. McDonald’s: “think global, act local” – the marketing mix. British Food Journal 103.2 (2001): 97-111. Länk till SFX för denna post
  10. Morgan, Neil A. Brand portfolio strategy and firm performance.(Report). Journal of marketing 73.1 (2009): 59-. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad