ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Managing the Library's Corporate Culture for Organizational Efficiency, Productivity, and Enhanced Service
Källa:

Library Philosophy & Practice [1522-0222] Adeyoyin, Samuel år:2006 vol:8 iss:2 sidor:1 -14

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Länken går till tidskriftens arkiv. Du måste själv klicka dig vidare till rätt år, volym, nr och artikel
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Lakos, A. Creating a Culture of Assessment: A Catalyst for Organizational Change. Portal 4.3 (2004): 345-361. Länk till SFX för denna post
  2. Sinclair, Amanda V. Approaches to organisational culture and ethics. Journal of business ethics 12.1 (1993): 63-73. Länk till SFX för denna post
  3. Glisson, C. The cross-level effects of culture and climate in human service teams. Journal of organizational behavior 23.6 (2002): 767-794. Länk till SFX för denna post
  4. Schachter, D. The Importance of Understanding Organizational Culture. Information outlook 9.6: 18-19. Länk till SFX för denna post
  5. Shuler, A. Creative Destruction: Academic Libraries and the Burden of Change. Journal of academic librarianship 31.6 (2005): 593-597. Länk till SFX för denna post
  6. Chan, D. Functional relations among constructs in the same content domain at different levels of analysis: A typology of composition models. Journal of applied psychology 83.2 (1998): 234-246. Länk till SFX för denna post
  7. Bititci, Umit S. Dynamics of performance measurement and organisational culture. International journal of operations & production management 26.11-12 (2006): 1325-1350. Länk till SFX för denna post
  8. Maull, R. Organisational culture and quality improvement. International journal of operations & production management 21.3 (2001): 302-326. Länk till SFX för denna post
  9. Wilson, Alan M M. Understanding organisational culture and the implications for corporate marketing. European Journal of Marketing 35.3/4 (2001): 353-367. Länk till SFX för denna post
  10. F. Terblanche, E. Building organisational culture that stimulates creativity and innovation. European Journal of Innovation Management 6.1 (2003): 64-74. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad