ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Strategic Marketing Planning Audit
Källa:

International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences [2222-6990] Radulescu, Violeta år:2012 vol:02 iss:11 sidor:359 -367

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Länken går till tidskriftens arkiv. Du måste själv klicka dig vidare till rätt år, volym, nr och artikel
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Keegan, Warren J. Strategic marketing planning: a twenty-first century perspective. International Marketing Review 21.1 (2004): 13-16. Länk till SFX för denna post
  2. Ashill, N. Strategic marketing planning: a grounded investigation. European Journal of Marketing 37.3/4 (2003): 430-460. Länk till SFX för denna post
  3. Greenley, G. Management processes in marketing planning. European Journal of Marketing 38.8 (2004): 933-955. Länk till SFX för denna post
  4. Taghian, M. THE MARKETING AUDIT AND ORGANIZATIONAL PERFORMANCE: AN EMPIRICAL PROFILING. Journal of marketing theory and practice 16.4 (2008): 341-349. Länk till SFX för denna post
  5. Berry, Leonard L. A Framework for Conducting a Services Marketing Audit. Journal of the Academy of Marketing Science 19.3 (1991): 255-268. Länk till SFX för denna post
  6. Pulendran, S. Marketing planning, market orientation and business performance. European Journal of Marketing 37.3 (2003): 476-497. Länk till SFX för denna post
  7. Brownlie, D. The conduct of marketing audits: a critical review and commentary. Industrial marketing management 25.1 (1996): 11-22. Länk till SFX för denna post
  8. Ennis, S. Marketing Planning in the Smaller Evolving Firm: Empirical Evidence and Reflections. Irish Marketing Review 11.2 (1998): 49-61. Länk till SFX för denna post
  9. Ashill, Nicholas J. Defining the Domain of Perceived Environmental Uncertainty: An Exploratory Study of Senior Marketing Executives. Journal of marketing management 17.5-6 (2001): 543-558. Länk till SFX för denna post
  10. Logman, M. Realism versus simplicity in strategic marketing planning: the impact of temporality. Marketing intelligence & planning 29.7 (2011): 662-671. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad