ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Werbe- und Konsumentenpsychologie
Källa:

Werbe- und Konsumentenpsychologie [3-642-37644-4; 3-642-37645-2] Felser, Georg

år:2015
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Moser, K. Wirtschaftspsychologie. : Springer Berlin Heidelberg :. Länk till SFX för denna post
  2. Hans-Georg Häusel, H. Brain View. , 2016. Länk till SFX för denna post
  3. Felser, G. Marketinginstrumente — psychologisch betrachtet. Wirtschaftspsychologie. : Springer Berlin Heidelberg, 2007.: 281-306. Länk till SFX för denna post
  4. Becker, F. Mitarbeiter wirksam motivieren. Länk till SFX för denna post
  5. Chartrand, Tanya L. Automatic activation of impression formation and memorization goals: Nonconscious goal priming reproduces effects of explicit task instructions. Journal of personality and social psychology 71.3 (1996): 464-78. Länk till SFX för denna post
  6. Raab, G. Neuromarketing. , 2009. Länk till SFX för denna post
  7. Hanewinkel, R. Effects of Smokefree Class Competition 1 year after the end of intervention: a cluster randomised controlled trial. Journal of epidemiology and community health 66.4 (2010): 334-341. Länk till SFX för denna post
  8. Rennhak, C. Herausforderung Kundenbindung. : DUV,, 2006. Länk till SFX för denna post
  9. Tversky, A. The framing of decisions and the psychology of choice. Science 211.4481 (1981): 453-8. Länk till SFX för denna post
  10. Bargh, John A. Automaticity of social behavior: Direct effects of trait construct and stereotype activation on action. Journal of personality and social psychology 71.2 (1996): 230-244. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad