ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Keeping a research diary
Källa:

Cambridge Journal of Education [0305-764X] Burgess, R C år:1981 vol:11 iss:1 sidor:75 -83

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Holly, M. Reflective Writing and the Spirit of Inquiry. Cambridge journal of education 19.1: 71-80. Länk till SFX för denna post
  2. Janesick, Valerie J. J. A journal about journal writing as a qualitative research technique: history, issues and reflections. Qualitative inquiry 5.4 (1999): 505-524. Länk till SFX för denna post
  3. Kitchin, R. Situated Knowledge, Reflexivity. : Elsevier,, 2009.: 138-143. Länk till SFX för denna post
  4. Anonymous. Book notes -- Writing Ethnographic Fieldnotes by Robert M. Emerson, Rachel I. Fretz and Linda L. Shaw. Harvard Educational Review 65.4 (1995): 690-. Länk till SFX för denna post
  5. Kobayashi, A. GPC Ten Years On: is self-reflexivity enough?. Gender, place and culture 10.4 (2003): 345-349. Länk till SFX för denna post
  6. Hammersley, Martyn, M. Some Notes on the Terms "Validity" and "Reliability". British educational research journal 13.1: 73-81. Länk till SFX för denna post
  7. Thrift, A. Structural Marxism. International Encyclopedia of Human Geography. , 2009. Länk till SFX för denna post
  8. Thrift, N. J. J. Situated Knowledge, Reflexivity. International Encyclopedia of Human Geography (2009): 138-143. Länk till SFX för denna post
  9. Prosser, J. Personal reflections on the use of photography in an ethnographic case study. British educational research journal 18.4 (1992): 397-411. Länk till SFX för denna post
  10. Book notes - Writing Ethnographic Fieldnotes by Robert M. Em. Harvard Educational Review 65.4 (1995): 690-. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options



© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad