ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: The Driving Forces of Customer Relationships
Källa:

The Relationship Marketer [3-642-03242-7; 3-642-03243-5] Søren, Hougaard

år:2009 sidor:236 -236
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. BARON, S. Relationship Marketing. RELATIONSHIP MARKETING : A CONSUMER EXPERIENCE APPROACH. : SAGE Publications.: 1-202. Länk till SFX för denna post
  2. Piplani, R. Sustainable supply chain management. International journal of production economics 111.2 (2008): 193-194. Länk till SFX för denna post
  3. Kampf, C. Corporate social responsibility: WalMart, Maersk and the cultural bounds of representation in corporate web sites. Corporate communications 12.1 (2007): 41-57. Länk till SFX för denna post
  4. Wooliscroft, S. Wroe Alderson as Academic Entrepreneur: The Wharton Years. A Twenty-First Century Guide to Aldersonian Marketing Thought. , 2006.: 1-581. Länk till SFX för denna post
  5. Egan, J. A century of marketing. The marketing review 8.1 (2008): 3-23. Länk till SFX för denna post
  6. Payne, A. Relationship marketing. , 2013. Länk till SFX för denna post
  7. Tseng, M. Sustainable supply chain management. Industrial management + data systems 115.3 (2015): 436-461. Länk till SFX för denna post
  8. Fremont, A. Global maritime networks: The case of Maersk. Journal of Transport Geography 15.6 (2007): 431-442. Länk till SFX för denna post
  9. Karmarkar, U. Will you survive the services revolution? Harvard business review 82.6: 100-7. Länk till SFX för denna post
  10. Linton, Jonathan D. Sustainable supply chains: An introduction. Journal of operations management 25.6 (2007): 1075-1082. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad