ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Occult Knowledge, Science, and Gender on the Shakespearean Stage
Källa:

Occult Knowledge, Science, and Gender on the Shakespearean Stage [1-107-03632-1] FLOYD WILSON, MARY

år:2013 sidor:xi -236pp.
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Hippisley, S. Unearthing Forbidden Stratagems: Talk, Transgression and Reading The Duchess of Malfi. Changing English. 27.4: 408-418. Länk till SFX för denna post
  2. Brown, J. Seeing double: dramaturgy and the experience ofTwelfth Night. Shakespeare 10.3 (2013): 1-16. Länk till SFX för denna post
  3. Logan. The Jew of Malta : a critical reader. Länk till SFX för denna post
  4. Linden, S. Darke Hierogliphicks: Alchemy in English Literature from Chaucer to the Restoration. , 1996. Länk till SFX för denna post
  5. Tyson, R. What they will: comic grammar inTwelfth Night. Shakespeare 10.2 (2013): 1-13. Länk till SFX för denna post
  6. Lindheim, N. Rethinking Sexuality and Class in Twelfth Night. University of Toronto quarterly 76.2 (2007): 679-713. Länk till SFX för denna post
  7. Kietzman, Mary J. WILL PERSONIFIED: VIOLA AS ACTOR-AUTHOR IN TWELFTH NIGHT. Criticism 54.2 (2012): 257-289. Länk till SFX för denna post
  8. Hanţiu, E. She's the Man: Gender Dynamics in William Shakespeare's Twelfth Night. Gender Studies 1.11 (2012): 99-110. Länk till SFX för denna post
  9. Howard, Jean E. Crossdressing, the Theatre, and Gender Struggle in Early Modern England. Shakespeare quarterly 39.4 (1988): 418-440. Länk till SFX för denna post
  10. 'The Duchess of Malfi'. Notes and queries 8.205: 424-. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad