ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: The dynamics of business orientation: the case of the Volvo Car Corporation
Källa:

Industrial Marketing Management [0019-8501] Roos, Hong år:2004 vol:33 iss:4 sidor:333 -344

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Thompson, P. Redesigning production through teamworking: case studies from the Volvo Truck Corporation. International Journal of Operations & Production Management 16.2 (1996): 103-118. Länk till SFX för denna post
  2. Fredericks, E. Infusing flexibility into business-to-business firms: A contigency theory and resource-based view perspective and practical implications. Industrial marketing management 34.6 (2005): 555-565. Länk till SFX för denna post
  3. Narver, John C C. The Effect of a Market Orientation on Business Profitability. The Journal of marketing 54.4 (1990): 20-35. Länk till SFX för denna post
  4. Bolton, Ruth N N. A dynamic model of the duration of the customer's relationship with a continuous service provider: the role of satisfaction. Marketing science 17.1 (1998): 45-65. Länk till SFX för denna post
  5. Saxe, R. The SOCO Scale: A Measure of the Customer Orientation of Salespeople. Journal of marketing research 19.3 (1982): 343-351. Länk till SFX för denna post
  6. Kohli, Ajay K K. Market Orientation: The Construct, Research Propositions, and Managerial Implications. The Journal of marketing 54.2 (1990): 1-18. Länk till SFX för denna post
  7. Jaworski, Bernard J J. Market Orientation: Antecedents and Consequences. The Journal of marketing 57.3 (1993): 53-70. Länk till SFX för denna post
  8. Narver, Linda Scott C. Market orientation and the learning organization. The Journal of marketing 59.3 (1995): 63-74. Länk till SFX för denna post
  9. Slater, Stanley F. Customer-Led and Market-Oriented: Let's Not Confuse the Two. Strategic management journal 19.10 (1998): 1001-1006. Länk till SFX för denna post
  10. Rangan, V. Kasturi K. Segmenting customers in mature industrial markets. The Journal of marketing 56.4 (1992): 72-82. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad