ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: Informative Advertising with Differentiated Products
Källa:

Review of Economic Studies [0034-6527] Grossman, Gene år:1984 vol:51 iss:1 sidor:63 -81

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Milgrom, P. Price and Advertising Signals of Product Quality. The journal of political economy 94.4 (1986): 796-821. Länk till SFX för denna post
  2. Klein, B. The Role of Market Forces in Assuring Contractual Performance. The journal of political economy 89.4 (1981): 615-41. Länk till SFX för denna post
  3. Dixit, A. Advertising and welfare. Bell journal of economics 9.1: 1-17. Länk till SFX för denna post
  4. Kwoka Jr, John E. Advertising and the Price and Quality of Optometric Services. The American economic review 74.1 (1984): 211-216. Länk till SFX för denna post
  5. Meurer, M. Informative advertising and product match. International journal of industrial organization 12.1 (1994): 1-19. Länk till SFX för denna post
  6. Ackerberg, Daniel A. Empirically Distinguishing Informative and Prestige Effects of Advertising. The Rand journal of economics 32.2 (2001): 316-333. Länk till SFX för denna post
  7. Nelson, P. Advertising as Information. The journal of political economy 82.4 (1974): 729-754. Länk till SFX för denna post
  8. Butters, G. Equilibrium Distributions of Sales and Advertising Prices. The Review of economic studies 44.3 (1977): 465-91. Länk till SFX för denna post
  9. Nelson, P. Information and Consumer Behavior. The journal of political economy 78.2 (1970): 311-329. Länk till SFX för denna post
  10. Becker, Gary S. A Simple Theory of Advertising as a Good or Bad. The Quarterly journal of economics 108.4 (1993): 941-964. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad