ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: New-Media Literacies
Källa:

Academe [0190-2946] Ohler, Jason år:2009 vol:95 iss:3 sidor:30 -33

Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:Article availability is subject to change without notice, according to publisher decision.
Länken går till tidskriftens arkiv. Du måste själv klicka dig vidare till rätt år, volym, nr och artikel
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Newkirk, T. Media and Literacy: What's Good?. Educational leadership 64.1 (2006): 62-66. Länk till SFX för denna post
  2. Ohler, J. New-media literacies.(online media for learning). The Education Digest 75.3 (2009): 31-. Länk till SFX för denna post
  3. Kress, J. Writing in Multimodal Texts: A Social Semiotic Account of Designs for Learning. Written communication 25.2 (2008): 166-195. Länk till SFX för denna post
  4. Webb, A. Digital Texts and the New Literacies. English journal 97.1 (2007): 83-88. Länk till SFX för denna post
  5. Gerofsky, S. Genre Analysis as a Way of Understanding Pedagogy in Mathematics Education. For the learning of mathematics 19.3 (1999): 36-46. Länk till SFX för denna post
  6. Kress, G. Multimodality: Challenges To Thinking About Language. TESOL quarterly 34.2 (2000): 337-40. Länk till SFX för denna post
  7. Jewitt, C. Multimodality and Literacy in School Classrooms. Review of research in education 32.1 (2008): 241-267. Länk till SFX för denna post
  8. Constantinou, -. Multimodal discourse analysis: Media, modes and technologies. Journal of sociolinguistics 9.4 (2005): 602-618. Länk till SFX för denna post
  9. King, K. Teaching to the minds of boys. Educational leadership 64.1 (2006): 56-61. Länk till SFX för denna post
  10. Kress, G. Gains and losses: New forms of texts, knowledge, and learning. Computers and Composition 22.1 (2005): 5-22. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad