ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Titel: A Cognitive (Artificial Intelligence Computational Linguistics) Approach to the Analysis of Natural Language Messages
Källa:

Poetics [0304-422X] Zarri, Gian år:1990 vol:19 iss:1-2 sidor:167 -189

Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Hass, W.A. A. Bruner, Jerome Seymour (b. 1915). : Elsevier Science & Technology,, 2006.: 141-142. Länk till SFX för denna post
  2. Butzkamm, W. We only learn language once. The role of the mother tongue in FL classrooms: Death of a dogma. Language learning journal 28.1 (2003): 29-39. Länk till SFX för denna post
  3. Littlewood, W. First language and target language in the foreign language classroom. Language Teaching 44.1 (2009): 1-77. Länk till SFX för denna post
  4. Butzkamm, W. Why Make Them Crawl If They Can Walk? Teaching with Mother Tongue Support. RELC journal 42.3 (2011): 379-391. Länk till SFX för denna post
  5. Carless, D. Student use of the mother tongue in the task-based classroom. ELT journal 62.4 (2008): 331-338. Länk till SFX för denna post
  6. Marginson, S. Vygotsky’s sociocultural theory in the context of globalization. Asia Pacific journal of education 37.1 (2016): 1-14. Länk till SFX för denna post
  7. Smolucha, L. Vygotsky’s theory in-play: early childhood education. Early child development and care. ahead-of-print.ahead-of-print: 1-15. Länk till SFX för denna post
  8. Barrs, M. Vygotsky’s ‘Thought and Word’. Changing English 23.3 (2016): 241-256. Länk till SFX för denna post
  9. YILDIRIM, O. VYGOTSKY'S SOCIOCULTURAL THEORY AND DYNAMIC ASSESSMENT IN LANGUAGE LEARNING. Anadolu Üniversitesi sosyal bilimler dergisi 8.1 (2008): 301-307. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…

More options

 
efternamn Initialer
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad