ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Database Marketing [0-387-72578-4; 0-387-72579-2] Blattberg, Robert C.

år:2008
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Kotler, P. Marketing 4.0 : Moving From Traditional to Digital. Marketing 4.0. , 2016. Länk till SFX för denna post
  2. BUCKINX, W. Customer base analysis: partial defection of behaviourally loyal clients in a non-contractual FMCG retail setting. European journal of operational research 164.1 (2005): 252-268. Länk till SFX för denna post
  3. Florez-Lopez, R. Marketing Segmentation Through Machine Learning Models. Social science computer review 27.1 (2009): 96-117. Länk till SFX för denna post
  4. Kesting, T. Marktsegmentierung in der deutschen Unternehmenspraxis. : Gabler,, 2008. Länk till SFX för denna post
  5. Ulaga, Wolfgang, W. Plant location and place marketing: understanding the process from the business customer's perspective. Industrial marketing management 31.5 (2002): 393-401. Länk till SFX för denna post
  6. Kotler, Philip A. Principles of Marketing European Edition 7th edn. Principles of Marketing European Edition 7th edn. , 2016. Länk till SFX för denna post
  7. Dania TODOR, R. Blending traditional and digital marketing. Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Economic Sciences. Series V 9.1 (2016): 51-56. Länk till SFX för denna post
  8. Ahn, J. Customer churn analysis: Churn determinants and mediation effects of partial defection in the Korean mobile telecommunications service industry. Telecommunications Policy 30.10/11 (2006): 552-568. Länk till SFX för denna post
  9. Lariviere, B. Predicting customer retention and profitability by using random forests and regression forests techniques. Expert systems with applications 29.2 (2005): 472-484. Länk till SFX för denna post
  10. Poel, D. Customer attrition analysis for financial services using proportional hazard models. European journal of operational research 157.1 (2004): 196-217. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad