ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Value Creation in Multinational Enterprise [0-7623-1392-7; 1-280-72974-0] Choi, Jongmoo Jay

år:2009
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Radulescu, V. Customer Analysis, Defining Component of Marketing Audit. Procedia: social & behavioral sciences 62.C (2012): 308-312. Länk till SFX för denna post
  2. Gaughan, Patrick A. Merger Growth Strategy. Maximizing corporate value through mergers and acquisitions a strategic growth guide. Länk till SFX för denna post
  3. Verbeke, A. List of Contributors. Entrepreneurship in the Global Firm. , 2011. Länk till SFX för denna post
  4. Fonseca, J. Complexity & Innovation in Organizations. , 2001. Länk till SFX för denna post
  5. Hutchings, Anthony F. F. Creating products customers demand. Communications of the ACM 38.5 (1995): 72-80. Länk till SFX för denna post
  6. Campbell, N C G G. Customer Analysis for Strategy Development in Industrial Markets. Strategic management journal 4.4 (1983): 369-380. Länk till SFX för denna post
  7. Natalya, Y. Strategic marketing audit in business management Стратегический маркетинговый аудит в управлении предприятием. Problems of Economy .4 (2011): 87-90. Länk till SFX för denna post
  8. Radulescu, V. Strategic Marketing Planning Audit. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 02.11 (2012): 359-367. Länk till SFX för denna post
  9. Reinhardt, R. Enabling disruptive innovations through the use of customer analysis methods. Review of managerial science 5.4 (2011): 291-307. Länk till SFX för denna post
  10. Rangone, A. A Resource-Based Approach to Strategy Analysis in Small-Medium Sized Enterprises. Small business economics 12.3 (1999): 233-48. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad