ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Theorising Special Education [0-415-14751-4; 1-134-75477-9] Clark, Catherine; Dyson

år:1998
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Clark, C. Theorising special education. Disability & society 14.3 (1999): 405-407. Länk till SFX för denna post
  2. Göransson, K. Inclusive education in Sweden? A critical analysis. International journal of inclusive education 99999.1 (2010): 1-555. Länk till SFX för denna post
  3. Keil, S. Special educational needs and disability. British journal of special education 33.4 (2006): 168-172. Länk till SFX för denna post
  4. Thomas, G. Theorising Special Education. Edited by Catherine Clark, Allan Dyson and Alan Millward. British journal of educational studies 47.2 (1999): 184-188. Länk till SFX för denna post
  5. Aubrey, C. Reviews. British journal of educational studies 45.3 (1997): 306-131. Länk till SFX för denna post
  6. Nilholm, C. An inclusive classroom? A case study of inclusiveness, teacher strategies, and children's experiences. European Journal of Special Needs Education 25.3 (2010): 239-252. Länk till SFX för denna post
  7. Lillestø, B. Limits to vocational inclusion?: Disability and the social democratic conception of labour. Scandinavian journal of disability research 16.1: 45-58. Länk till SFX för denna post
  8. Berhanu, G. INCLUSIVE EDUCATION IN SWEDEN: RESPONSES, CHALLENGES, AND PROSPECTS. International journal of special education 26.2 (2011): 1-148. Länk till SFX för denna post
  9. Nilholm, C. Special Education, Inclusion and Democracy. European journal of special needs education 21.4ov (2006): 431-445. Länk till SFX för denna post
  10. Olli, J. Facilitating and hindering factors in the realization of disabled children’s agency in institutional contexts: literature review. Disability & society 27.6 (2012): 793-807. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad