ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Game Theory for Wireless Communications and Networking [1-4398-0889-9; 0-429-09358-6] Guizani, Mohsen

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:You need to register an acount to access:
Select the option "Institution not listed". Enter your @gu.se or @student.gu.se email address.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Matsuyama, T. 3D Video and Its Applications. : Springer London :. Länk till SFX för denna post
  2. Iera, F. A fair cooperative content-sharing service. Computer networks 57.9 (2013): 1955-1973. Länk till SFX för denna post
  3. Pears, N. 3D Imaging, Analysis and Applications. : Springer London :, 2012. Länk till SFX för denna post
  4. Flavell, L. Beginning Blender. Beginning Blender: Open Source 3D Modeling, Animation, and Game Design. : Apress,, 2010. Länk till SFX för denna post
  5. England, D. Whole Body Interaction. Whole Body Interaction. : Springer London,, 2011. Länk till SFX för denna post
  6. Filson, D. Dynamic common agency and investment: The economics of movie distribution. Economic inquiry 43.4 (2005): 773-784. Länk till SFX för denna post
  7. Thilakarathna, K. MobiTribe: Cost Efficient Distributed User Generated Content Sharing on Smartphones. IEEE Transactions on Mobile Computing 13.9 (2013): 1-1. Länk till SFX för denna post
  8. Yang, Hao. Packet Forwarding Based on Cooperative Game and Auction Theory in Wireless Ad Hoc Network. 2010 International Conference on Multimedia Information Networking and Security , 2010.: 149-153. Länk till SFX för denna post
  9. Wickes, Roger D. Foundation Blender Compositing. : Friends of Ed, 2009. Länk till SFX för denna post
  10. Roberts, H. Incite 29.10 (2008): 18-33. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad