ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

KaChing: How to Run an Online Business that Pays and Pays [0-470-59767-4; 0-470-64444-3] Comm, Joel

år:2010
Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:You need to register an acount to access:
Select the option "Institution not listed". Enter your @gu.se or @student.gu.se email address.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Maier, Christoph T. Crusade Propaganda & Ideology : Model Sermons for the Preaching of the Cross. , 2000. Länk till SFX för denna post
  2. Collin, Robert W. Urban sustainability and the limits of classical environmentalism. Battleground : environment, v.1-2 / Robert William Collin. Länk till SFX för denna post
  3. Reuvid, J. Secure Online Business Handbook : A Practical Guide to Risk Management and Business Continuity (4th Edition). Secure Online Business Handbook : A Practical Guide to Risk Management and Business Continuity. , 2006. Länk till SFX för denna post
  4. Edwards, H. Creating Passion Brands : Getting to the Heart of Branding. Creating Passionbrands : Getting to the Heart of Branding. , 2005. Länk till SFX för denna post
  5. Murray, B. Defending the Brand : Aggressive Strategies for Protecting Your Brand in the Online Arena. Defending the Brand : Aggressive Strategies for Protecting Your Brand in the Online Arena. Länk till SFX för denna post
  6. Da Silva, R. Online brand attributes and online corporate brand images. European Journal of Marketing 42.9-10 (2008): 1039-1058. Länk till SFX för denna post
  7. Banks, Ivana B. Advances in Advertising Research (Vol. V): Extending the Boundaries of Advertising. Länk till SFX för denna post
  8. Clifton, R. Brands and Branding. Brands and branding. , 2003.: 1-9. Länk till SFX för denna post
  9. Engemann, Kurt J. J. Business continuity and risk management: essentials of organizational resilience. , 2012. Länk till SFX för denna post
  10. Fisk, P. Business genius : a more inspired approach to business growth. , 2008. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad