ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Trust, Privacy and Security in Digital Business [3-642-22889-5; 3-642-22890-9] Furnell, Steven

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Gadd, K. TRIZ Tools for Creativity and Clever Solutions. TRIZ for Engineers - Enabling Inventive Problem Solving. : Wiley, 2011. Länk till SFX för denna post
  2. Orloff, Michael A. Modern TRIZ: A practical course with EASyTRIZ technology. Modern TRIZ. , 2012.: 1-449. Länk till SFX för denna post
  3. Yang, C. An analytical methodology for identifying the latent needs of customers. Total Quality Management & Business Excellence 24.11/12 (2013): 1-15. Länk till SFX för denna post
  4. Liou, Y. USING COLLABORATIVE TECHNOLOGY FOR TRIZ INNOVATION METHODOLOGY. International journal of electronic business management 9.1 (2011): 12-23. Länk till SFX för denna post
  5. Michael, O. Methods of Inventing. Inventive Thinking through TRIZ. , 2006.: 1-352. Länk till SFX för denna post
  6. Weitkamp, C. Lidar. , 2005. Länk till SFX för denna post
  7. Carlgren, L. Identifying latent needs: towards a competence perspective on attractive quality creation. Total Quality Management & Business Excellence 24.11/12 (2013): 1347-1363. Länk till SFX för denna post
  8. Kwatra, S. Trimming, Miniaturization and Ideality via Convolution Technique of TRIZ : A Guide to Lean and High-level Inventive Design. : Springer India :, 2013. Länk till SFX för denna post
  9. Leavy, B. The practice of co‐creating unique value with customers: an interview with C.K. Prahalad. Strategy & leadership 34.2 (2006): 4-9. Länk till SFX för denna post
  10. Simplified TRIZ; new problem solving applications for engineers and manufacturing professionals, 2d ed.(Brief Article)(Book Review). Scitech book news (2008). Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad