ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

201 GREAT IDEAS for Your SMALL BUSINESS, Third Edition [0-470-91966-3; 1-118-06771-1] Applegate, Jane

år:2011
Contains list of services for current record

Basic services

  Anmärkning:You need to register an acount to access:
Select the option "Institution not listed". Enter your @gu.se or @student.gu.se email address.
Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Bensaou, M. Portfolios of Buyer-Supplier Relationships. MIT Sloan management review 40.4 (1999): 35-44. Länk till SFX för denna post
  2. Juga, J. Organizing for network synergy in logistics: A case study. International journal of physical distribution & logistics management 26.2 (1996): 51-67. Länk till SFX för denna post
  3. Wagner, Stephan M. Supplier development practices: an exploratory study. European journal of marketing 40.5/6 (2006): 554-571. Länk till SFX för denna post
  4. Chen, Injazz J. Strategic purchasing, supply management, and firm performance. Journal of operations management 22.5 (2004): 505-523. Länk till SFX för denna post
  5. Lambert, Douglas M. Issues in supply chain management. Industrial marketing management 29.1 (2000): 65-83. Länk till SFX för denna post
  6. Paulraj, A. Inter-organizational communication as a relational competency: Antecedents and performance outcomes in collaborative buyer–supplier relationships. Journal of operations management 26.1 (2008): 45-64. Länk till SFX för denna post
  7. Mentzer, John T. Defining supply chain management. Journal of business logistics 22.2 (2001): 1-25. Länk till SFX för denna post
  8. Lambert, Douglas M. Supply chain management: implementation issues and research opportunities. The international journal of logistics management 9.2 (1998): 1-20. Länk till SFX för denna post
  9. Payne, Adrian F. Managing the co-creation of value. Journal of the Academy of Marketing Science 36.1 (2008): 83-96. Länk till SFX för denna post
  10. Franzak, Dennis J. Foundations for building share of heart in global brands. The journal of product & brand management 17.2 (2008): 64-72. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad