ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Management, Marketing and Promotion of Library Services Based on Statistics, Analyses and Evaluation [3-598-21848-6; 1-283-40343-9] Kolderup Flaten, Trine

år:2006
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Alsem, Karel Jan J. chapter two: PORTFOLIO ANALYSIS. Strategic Marketing. , 2007. Länk till SFX för denna post
  2. Blattberg, Robert C. Perspectives On Promotion And Database Marketing: The Collected Works Of Robert C Blattberg. , 2010. Länk till SFX för denna post
  3. Watson, L. Better library and learning spaces. , 2011. Länk till SFX för denna post
  4. Clark, B. MANAGING THE MARKETING METRICS PORTFOLIO. Marketing management 20.3 (2011): 16-21. Länk till SFX för denna post
  5. Jones, S. Identifying Student and Faculty Needs through LibQUAL+TM : An Analysis of Qualitative Survey Comments. College and research libraries 69.6 (2008): 493-509. Länk till SFX för denna post
  6. Kotler, P. Strategic marketing. Strategic Marketing: New Horizons in Theory and Research. , 2012. Länk till SFX för denna post
  7. Wilson, R. M. S S. Strategic Marketing Management : Planning, Implementation and Control. , 2005. Länk till SFX för denna post
  8. Wilson, C. Strategic marketing planning. , 2009. Länk till SFX för denna post
  9. Varadarajan, R. Strategic marketing and marketing strategy: domain, definition, fundamental issues and foundational premises. Journal of the Academy of Marketing Science 38.2 (2009): 1-22. Länk till SFX för denna post
  10. Kotler, Philip A. Principles of Marketing European Edition 7th edn. Principles of Marketing European Edition 7th edn. , 2016. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad