ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Pricing Behavior and Non-Price Characteristics in the Airline Industry [1-78052-468-4; 1-283-40646-2] Peoples

år:2012
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Doganis, R. Flying off course airline economics and marketing. Flying off course. , 2009. Länk till SFX för denna post
  2. Natalia, Larsen R. Disruption management in the airline industry—Concepts, models and methods. Computers & operations research 37.April 07 (2009): 809-821. Länk till SFX för denna post
  3. Hazledine, T. Legacy carriers fight back: Pricing and product differentiation in modern airline marketing. Journal of air transport management 17.2: 130-135. Länk till SFX för denna post
  4. Leong, Choon Chiang C. An Importance-Performance Analysis to Evaluate Airline Service Quality : The Case Study of a Budget Airline in Asia. Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism 8.3 (2007): 39-59. Länk till SFX för denna post
  5. Wensveen, John G. AIR TRANSPORTATION: A MANAGEMENT PERSPECTIVE. , 2007.: 1-571. Länk till SFX för denna post
  6. Holloway, S. Straight and Level : Practical Airline Economics. , 2007. Länk till SFX för denna post
  7. Mason, K.J. J. Observations of fundamental changes in the demand for aviation services. Journal of Air Transport Management 11.1 SPEC. ISS. (2005): 19-25. Länk till SFX för denna post
  8. Kohl, N. Airline disruption management—Perspectives, experiences and outlook. Journal of Air Transport Management 13.3 (2007): 149-162. Länk till SFX för denna post
  9. Gilbert, +D. +C. C. Relationship marketing and airline loyalty schemes. Tourism management 17.8 (1996): 575-582. Länk till SFX för denna post
  10. Doganis, R. Flying Off Course. , 2002. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad