ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Assessment and Learning (Second Edition) [0-85702-382-9; 1-85702-382-X] Gardner, John R

år:2012
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Hayward, L. Assessment is learning: the preposition vanishes. Assessment in education 22.1 (2015): 27-43. Länk till SFX för denna post
  2. Hume,, Anne, A. Assessment of Learning, for Learning, and as Learning: New Zealand Case Studies. Assessment in Education 16.3 (2009): 269-290. Länk till SFX för denna post
  3. Sutton, R. Assessment for Learning. , 1995. Länk till SFX för denna post
  4. Stobart, G. Testing Times. Testing times : the uses and abuses of assessment. : Routledge, 2008.: 1-218. Länk till SFX för denna post
  5. Stobart, G. The Expert Learner : Challenging the Myth of Ability. , 2014. Länk till SFX för denna post
  6. Webb,, Mary, Mary y. Exploring tensions in developing assessment for learning. Assessment in Education 16.2 (2009): 165-184. Länk till SFX för denna post
  7. Butt, G. Making assessment matter. , 2010. Länk till SFX för denna post
  8. Lekholm, Alli K. Effects of School Characteristics on Grades in Compulsory School. Scandinavian journal of educational research 55.6 (2011): 587-608. Länk till SFX för denna post
  9. Assessment for learning. , 2005. Länk till SFX för denna post
  10. Wiliam, D. Teachers developing assessment for learning: impact on student achievement. Assessment in education 11.1 (2004): 49-65. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad