ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

US Programs Affecting Food and Agricultural Marketing [1-4614-4929-4; 1-4614-4930-8] Armbruster, Walter J.

år:2013
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Grensing Pophal, L. Consumers Coming to Accept Native Advertising Done Right. EContent 37.6 (2014): 8-10. Länk till SFX för denna post
  2. Thompson, Paul B. In Vitro Meat. Encyclopedia of Food and Agricultural Ethics. : Springer Netherlands :.: 1219-1225. Länk till SFX för denna post
  3. Holdsworth, Donald D. Thermal Processing of Packaged Foods : Food Engineering Series. , 2008. Länk till SFX för denna post
  4. Heien, Dale M. Markup Pricing in a Dynamic Model of the Food Industry. American journal of agricultural economics 62.1 (1980): 10-18. Länk till SFX för denna post
  5. Lum, L. Signed, sealed and delivered : "big tobacco" in Hollywood, 1927-1951. Tobacco control 17.5 (2008): 313-323. Länk till SFX för denna post
  6. Carlson, M. When news sites go native: Redefining the advertising-editorial divide in response to native advertising. Journalism 16.7 (2014): 4294967295-865. Länk till SFX för denna post
  7. Pike, G. Love It or Hate It: Native Advertising on the Internet. Information today 31.5 (2014): 24-24. Länk till SFX för denna post
  8. Sarkis, J. Green Logistics and Transportation. : 1-197. Länk till SFX för denna post
  9. O'Donnell, Colm P. Process Analytical Technology for the Food Industry. : Springer New York, 2014. Länk till SFX för denna post
  10. Mekemson, C. How the tobacco industry built its relationship with Hollywood. Tobacco control 11.11 (2002): 81-91. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad