ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Global Operations Strategy [3-642-36707-0; 3-642-36708-9] Gong, Yeming

år:2013
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Slack, N. Operations strategy. , 2011. Länk till SFX för denna post
  2. Rudberg, M. Global operations strategy: Coordinating manufacturing networks. Omega 36.1 (2008): 91-106. Länk till SFX för denna post
  3. Varadarajan, R. Strategic marketing and marketing strategy: domain, definition, fundamental issues and foundational premises. Journal of the Academy of Marketing Science 38.2 (2009): 1-22. Länk till SFX för denna post
  4. Cunliffe, Ann L. Crafting Qualitative Research: Morgan and Smircich 30 Years On. Organizational research methods 14.4 (2010): 647-673. Länk till SFX för denna post
  5. kirchmer, m. High Performance Through Process Excellence. , 2009.: 1-178. Länk till SFX för denna post
  6. Varadarajan, MS R. Marketing Strategy and the Internet: An Organizing Framework. Journal of the Academy of Marketing Science 30.4 (2002): 296-312. Länk till SFX för denna post
  7. Varadarajan, R. Strategic marketing, marketing strategy and market strategy. AMS Review 5.3 (2015): 78-90. Länk till SFX för denna post
  8. Colbert, F. The Arts Sector: A Marketing Definition. Psychology & marketing 31.8 (2014): 563-565. Länk till SFX för denna post
  9. Bhalla, G. Rethinking Marketing. Harvard business review 88.1 (2010): 94-101. Länk till SFX för denna post
  10. Jaakkola, M. Strategic marketing and business performance: A study in three European ‘engineering countries’. Industrial marketing management 39.8 (2010): 1300-1310. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad