ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Digital Systems for Open Access to Formal and Informal Learning [3-319-02263-6; 3-319-02264-4] Sampson, Demetrios G.

år:2014
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Billett, S. Objectual Practice and Learning in Professional Work. Learning through practice. : Springer Netherlands,, 2010. Länk till SFX för denna post
  2. Hayes, Gillian R. Interactive visual supports for children with autism. Personal and Ubiquitous Computing 14.7 (2010): 1-18. Länk till SFX för denna post
  3. March, Kathryn A. Backyard Botany: Using GPS Technology in the Science Classroom. The American biology teacher 74.3 (2012): 172-177. Länk till SFX för denna post
  4. Bearman, D. 3D Representations in Museums. Curator 54.1 (2011): 55-62. Länk till SFX för denna post
  5. Nye, David E E. http://ls-tlss.ucl.ac.uk/course-materials/HPSC1004_47642.pdf. Technology Matters. , 2006.: 67-86. Länk till SFX för denna post
  6. Meadan, H. Using Visual Supports With Young Children With Autism Spectrum Disorder. Teaching Exceptional Children 43.6 (2011): 28-35. Länk till SFX för denna post
  7. Schneider, N. Using Social Stories and Visual Schedules to Improve Socially Appropriate Behaviors in Children With Autism. Journal of Positive Behavior Interventions 12.3 (2009): 149-160. Länk till SFX för denna post
  8. Rao, Shaila M. M. Learning Through Seeing and Doing: Visual Supports for Children With Autism. Teaching exceptional children 38.6 (2006): 26-33. Länk till SFX för denna post
  9. Melvin Kranzberg, M. Technology and History: "Kranzberg's Laws". Technology and culture 27.3 (1986): 544-560. Länk till SFX för denna post
  10. Rao, Shaila M. M. Learning Through Seeing and Doing. Teaching exceptional children 38.6 (2006): 26-33. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad