ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Business Relationship Management and Marketing [3-662-43855-0; 3-662-43856-9] Kleinaltenkamp, Michael

år:2015
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. ERP The Dynamics of Supply Chain and Process Management /. : Springer US :. Länk till SFX för denna post
  2. Sharma, S. Leading customer care and communication. Vital 10.2 (2013): 26-27. Länk till SFX för denna post
  3. Søren, H. The Driving Forces of Customer Relationships. The relationship marketer : rethinking strategic relationship marketing. : Springer Berlin Heidelberg, 2009.: 236-236. Länk till SFX för denna post
  4. Christopher, M. Relationship Marketing. Relationship marketing. Länk till SFX för denna post
  5. Roberts-Phelps, G. Customer Relationship Management : How to Turn a Good Business into a Great One! Customer Relationship Management : How to Turn a Good Business into a Great One! , 2001. Länk till SFX för denna post
  6. Stedman, C. ERP.(enterprise resource planning and the year 2000 issue) (Industry Trend or Event). Computerworld 32.31 (1998): 1-. Länk till SFX för denna post
  7. Villanueva, J. Customer Relationship Management. Customer Relationship Management. , 2005. Länk till SFX för denna post
  8. IT Week (2005): 9-. Länk till SFX för denna post
  9. BARON, S. Relationship Marketing. RELATIONSHIP MARKETING : A CONSUMER EXPERIENCE APPROACH. : SAGE Publications.: 1-202. Länk till SFX för denna post
  10. Anonymous. Accounting Today 18.22 (2005): 40-42. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad