ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Low-performing students : why they fall behind and how to help them succeed [92-64-25023-9; 92-64-25024-7]

år:2016
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Kreitz Sandberg, S. Improving Pedagogical Practices through Gender Inclusion: Examples from University Programmes for Teachers in Preschools and Extended Education. International Journal for Research on Extended Education 4.2 (2016): 71-91. Länk till SFX för denna post
  2. Matus, C. Imagining Time and Space in Universities. , 2016. Länk till SFX för denna post
  3. Domina, T. Students Left Behind. Educational evaluation and policy analysis 32.2 (2010): 324-346. Länk till SFX för denna post
  4. Tanggaard, L. Education through production and its potential value for young people de-motivated with their schooling. Nordic Psychology 60.4 (2008): 295-315. Länk till SFX för denna post
  5. Husted, L. The school-to-work transition of 2nd generation immigrants in Denmark. Journal of population economics 16.4 (2003): 755-786. Länk till SFX för denna post
  6. Haglund, B. Fritid som diskurs och innehåll: En problematisering av verksamheten vid afterschool programs och fritidshem. Pedagogisk forskning i Sverige 14.1 (2009): 22-44. Länk till SFX för denna post
  7. Kreitz sandberg, S. Gender inclusion and horizontal gender segregation: stakeholders' strategies and dilemmas in Swedish teachers' education. Gender and education 25.4 (2013): 1-22. Länk till SFX för denna post
  8. Samuelsson, Ingrid P. Recent Issues in the Swedish Preschool. International journal of early childhood 36.1 (2004): 7-22. Länk till SFX för denna post
  9. Ålund, A. I skuggan av kulturella stereotypier: Perspektiv på Forskning om genus, jämställdhet och etniska relationer i Sverige. Sociologisk forskning 48.2 (2011): 43-64. Länk till SFX för denna post
  10. Norman, F. Exploring how a digitally skilled teacher’s self-understanding influences his professional learning strategies. A research cooperation between a teacher and a researcher. Teacher development. ahead-of-print.ahead-of-print: 1-17. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad