ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Ethics and Neuromarketing [3-319-45607-5; 3-319-45609-1]

år:2017
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Raab, G. Neuromarketing. , 2009. Länk till SFX för denna post
  2. Sebastian, V. Neuromarketing and Neuroethics. Procedia: social & behavioral sciences 127 (2014): 763-768. Länk till SFX för denna post
  3. Saint-Martin, D. Public Ethics and Governance : Standards and Practices in Comparative Perspective. , 2006. Länk till SFX för denna post
  4. PRADEEP, A. K. K. The Buying Brain. BUYING BRAIN: SECRETS OF SELLING TO THE SUBCONSCIOUS MIND. , 2010. Länk till SFX för denna post
  5. Adams, P. The market research industry in Italy. European management journal 11.1 (1993): 108-113. Länk till SFX för denna post
  6. Morin, C. Neuromarketing : The New Science of Consumer Behavior. Society 48.2 (2011): 131-135. Länk till SFX för denna post
  7. Felix, C. Neuromarketing : Ein innovativer Ansatz zur Erklärung des Konsumentenverhaltens unter Berücksichtigung der Wirkung von Marken. , 2008. Länk till SFX för denna post
  8. Zurawicki, L. Neuromarketing. : Springer Berlin Heidelberg :, 2010.: 1-273. Länk till SFX för denna post
  9. Spreer, P. PsyConversion. , 2018. Länk till SFX för denna post
  10. Kim, C. Exploring the First Momentary Unboxing Experience with Aesthetic Interaction. The design journal. 21.3: 417-438. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad