ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

Paulo Freire and Transformative Education [1-137-54249-7; 1-137-54250-0]

år:2018
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. ARMSTRONG, ANN C. Inclusive Education: International Policy & Practice. INCLUSIVE EDUCATION: INTERNATIONAL POLICY & PRACTICE. : SAGE Publications, 2010.: 1-162. Länk till SFX för denna post
  2. 1956 Koller, H. Bildungsprozesse und Fremdheitserfahrung : Beiträge zu einer Theorie transformatorischer Bildungsprozesse. , 2007. Länk till SFX för denna post
  3. Uslaner, Eric M. Segregation, mistrust and minorities. Ethnicities 10.4 (2010): 415-434. Länk till SFX för denna post
  4. Baddeley, Alan David D. Working Memory, Thought, and Action. WORKING MEMORY, THOUGHT, AND ACTION. : Oxford University Press, 2007.: 1-432. Länk till SFX för denna post
  5. Berhanu, G. Special education in Europe, overrepresentation of minority students. , 2012.: 2070-2073. Länk till SFX för denna post
  6. Thomas, G. Deconstructing Special Education (2nd Edition). DECONSTRUCTING SPECIAL EDUCATION AND CONSTRUCTING INCLUSION. , 2007.: 410-412. Länk till SFX för denna post
  7. Haug, P. Understanding inclusive education: ideals and reality. Scandinavian journal of disability research 19.3 (2016): 1-12. Länk till SFX för denna post
  8. Rayner, S. Managing special and inclusive education : Published in Association with the British Educational Leader. , 2007. Länk till SFX för denna post
  9. Joppke, C. Europe and Islam: Alarmists, Victimists, and Integration by Law. West European politics 37.6 (2014): 1314-1335. Länk till SFX för denna post
  10. Uslaner, Eric M. Trust, Diversity, and Segregation in the United States and the United Kingdom1. Comparative sociology 10.2 (2011): 221-247. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad