ExLibris header image
 
Contains information about title and source of a journal
Källa:

A Concise Guide to Market Research [3-662-56706-7; 3-662-56707-5] Sarstedt, Marko

år:2019
Contains list of services for current record

Basic services

Användare som var intresserade av denna artikel tittade även på följande:
  1. Kahneman, D. A perspective on judgment and choice: Mapping bounded rationality. The American psychologist 58.9 (2003): 697-720. Länk till SFX för denna post
  2. Homburg, C. Applications of structural equation modeling in marketing and consumer research: A review. International journal of research in marketing 13.2 (1996): 139-161. Länk till SFX för denna post
  3. Hagiu, A. When Data Creates Competitive Advantage. Harvard business review. 98.1: 94-102. Länk till SFX för denna post
  4. Denis, Daniel J. J. Principal Components Analysis. SPSS Data Analysis for Univariate, Bivariate, and Multivariate Statistics. Länk till SFX för denna post
  5. Mooi, E. Descriptive Statistics. : Springer, 2011.: 77-112. Länk till SFX för denna post
  6. Kahneman, D. Maps of Bounded Rationality: Psychology for Behavioral Economics. The American economic review 93.5 (2003): 1449-1475. Länk till SFX för denna post
  7. Leana, Carrie R. Predictors and consequences of delegation. (delegation of duties and authority within the insurance industry). Academy of Management journal 29.4 (1986): 754-. Länk till SFX för denna post
  8. Morewedge C . K ., C. Associative processes in intuitive judgment. Trends in cognitive sciences 14.10 (2010): 435-440. Länk till SFX för denna post
  9. Kahneman, D. A Psychological Perspective on Economics. The American economic review 93.2 (2003): 162-168. Länk till SFX för denna post
  10. Tversky, A. Judgment under Uncertainty: Heuristics and Biases. Science 185.4157 (1974): 1124-1131. Länk till SFX för denna post
Visa fler…
Visa färre…


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Aktiverad